Ana içeriğe atla

ONLİNE SOCCER MANAGER (OSM) TAKTİKLERİ


ONLİNE SOCCER MANAGER (OSM) TAKTİKLERİ 

Değerli OSM oyuncuları tecrübelerimi sizlerle paylaşmak istedim umarım işinize yarar. Aynı diziliş ve taktikle bütün sezonu oynamayın, iş bilen bir menajer grubuna denk gelirseniz şampiyonluk hayal olur. Daima rakibin dizilişine göre  sahaya çıkartın takımınızı. 7000 + maç oynayan biri olarak oyun hakkında karşı taktiklerimi aşağıdaki şekilde toparladım.


Öncelikle genel taktikleri verelim;

+  B taktikleri kullanacaksanız pas oyunu A taktikleri kullanacaksanız kanatları kullan oynayın. Bu kural genelde 442-433 taktikleri için geçerlidir. 

+ Kalabalık defansla(5li-6lı defans taktikleri) oynuyorsanız adam adama ve  ofsayt yok . Onun dışındaki taktiklerde alan markajı uygulayın,  ofsayt var.

+ Yüzdeleri genelde 59 ile 70 arasında değiştiriyorum. Çok güçlü takım kurarsanız daha üstlere çekin bu yüzdeleri. Ama zayıf takımınız varsa kadronuzu güçlendirince çekin. Çok zayıf bir takımınız var ve defansif oynuyorsanız bu yüzdeleri daha aşağı çekebilirsiniz ya da defansif bir taktikle çıkıyorsanız. (%30 lar %40 lar)

+ Ayrıntılı taktikler;

Baskı: Dengeli veya rakibe yakın oyna(59-70 arası)

Stil: dengeli veya ofansif (59-70 arası)

Tempo: Dengeli, yüksek hızda paslaşma veya tek pas futbol (59-80 arası))

+ Hakeme mutlaka dikkat edin sertliği her gün ayarlayın.

+ Aynı keza görevleri de diziliş değişince mutlaka düzenleyin.

Korneri hücum gücü yüksek defans oyuncusu atmalı sağ bek yada sol bek.

Kaptan en yaşlı, penaltı en yüksek hücuma sahip hücum

 oyuncusu, serbest vuruş ise en yüksek hücuma sahip orta saha.

+ Çizgi taktikleri ise her mevkiyi kendi yerinde oynatın.
Golcüler sadece hücum, orta saha kendi mevkisinde, defans geride kal. İş averaja kalacaksa veya çok güçlü bir takım kurmuşsanız bekler ileri, orta saha hücumu destekle olabilir. Ama bunlar başlangıç taktiği asla olmamalı. Eğer güçlü bir takımla oynuyorsanız her mevkiyi kendi yerinde oynatın.

+  Kadroyu daima güçlendirin 4 oyuncunuz daima satışta olsun en az 2 katı fiyata.

En az 2 kaleci, 6 defans, 6 orta saha, 4 forvet bulundurun yoksa yukarıdaki karşı taktikleri oynamama durumunuz olabilir.

Gelelim karşı taktiklere;

* 451 e karşı taktik;
1. taktik, 451 ya da 4231 ile çıkın. 451 puan kaybetme ihtimalinizin en fazla olduğu taktik! Dikkat!

2. taktik, zayıfsanız  523 ya da 424  orta sahayı da defansa yardım et yap tempo yüksek, baskı dengeli, stil defansif (30 olabilir)  ile uzun top oynayın. 

* 352 ye karşı taktik güçlüyseniz  433 B pas oyunu oynayın. Zayıf ya da denk bir takım ise 451 ya da 4231 KGV yapın.

* 3232 ye karşı taktik; 
1. taktik, güçlüyseniz 433 A yada 433 B 
2. taktik  zayıf ya da denk bir takım ise 451 ya da 4231 KGV yapın.

3 3 4 e karşı taktik 442 lerle çıkabilirsiniz ofansif taktiği tercih edin.

* 442b ye karşı taktik 4231 ya da 451 KGV  taktiği ile çıkabilirsiniz.

* 433b ye karşı denk bir takım ise 442a kanatları kullan taktiği ile çıkabilirsiniz. Zayıf bir takımınız varsa 451 KGV oynayın.

* 442 A  karşı taktik 451 KGV dir. 4231 KGV de olabilir. Yani 4 defans 5 orta saha        dizilişi ile oynayın. 

* 433 A ya karşı taktik  442 B ile çıkmalısınız. Zayıf bir takımınız varsa 5311 kontra oynayın. 

* Aşırı defansif 631 532 gibi taktiklere karşı 433 A yada 433 B (1.tercih 433B pas olmalı) ile oynamalısınız.

* 424 ve 325 taktiklerine karşı taktik 433B pas oynayın, muhtemelen çok gollü bir galibiyet alırsınız.

* 343 taktiklerine karşı 433A veya 433B ile oynayın.

* Taktiklere göre oyun stilleri aşağıdaki şekilde olmalıdır.

 433B ve 442B  ile oynarsanız pas oyunu
 442A ve 433A ile oynarsanız kanatları kullan
 451-4231 ile oynarsanız kaleyi görünce vur ile oynayın.

Not: Karşı takım 5 li orta saha (451/4231/3232/352 den biri) ise dikkat edin bilgisayar olsa bile puan kaybı yaşayabilirsiniz.

Not: Taktikleri 03 ocak 2020 günü güncelledim. Yorumlarıyla destek olan OSM severlere teşekkür ederim bu güncellemede bazı yeni taktiklere yer verdim. İşe yaradığını düşündüğünüz taktikleri yorum bölümüne ekleyebilirsiniz.

İyi oyunlar...



Yorumlar

  1. Yararlı bir konu olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 433 a ya 442b ile çıktım şut çekemedim adama kadrolarda denkti ama yenildim

      Sil
    2. Gelip burada bilmişlik taslamak istemem ama; 2018 Aralık ayında oyuna başladığım tarihten beridir kullandığım favori diziliş 4-4-2 B. Bir diğer adı ile Dört-Dört-İki Elmas. Lazio ile Avrupa Ligini, Tottenham ile Premier League'i kazandım. Lazio ile sezon boyunca yalnızca bir beraberlik aldım; 140 civarı gol atıp 4 gol yedim. Hücum oyuncularımın Defans Ortasaha alanlarındaki verileri düşüktü. Düşük olması 4-4-2 için en ideal zaten. Eğer Defans ve Ortasaha verileri yüksek hücumcular kadronuzda barındıyor iseniz 4-4-2 oynatmayın derim. Kanat forvet olarak oynatıp 4-3-3 A kanatları kullan taktiğini tercih etmenizi öneririm. Tottenham ile de yalnızca 1 beraberlik aldım sezon boyunca. 120 küsür gol atmıştım diye hatırlıyorum yediğim gol sayısı 9 idi. Muhtemelen bu rakamlardan sonra salladığımı düşüneceksiniz; kesinlikle ne hile kullandım ne de sizi aldatıyorum. Kullandığım 4-4-2 B dizilişinde, defansın önündeki ortasaha oyuncusunun defansif özellikleri yüksek olanı oynatırdım. Sağ ve sol ortasaha bölgesinde oynayan ortasaha oyuncularının defans ve hücum güçleri denk ortasahalardan yana kullanırdım. Ortasahanın dengeli olması adına. Örnek veriyorum Arturo Vidal hücum gücü 100, defans gücü 98 ise liberonun önüne yani forvetlerin arkasına koyun derim. Hücum gücü 100 defans gücü 100 olan x oyuncularını sağ ve sol ortasahaya dizin. Defans oyuncularını ise; hücum gücü yüksek olan defans oyuncularını beklerde oynatıyorum eminim siz de öyle yapıyorsunuzdur. Stoperlerden birini 20 ile 25 yaş arası seçiyorum transfer ederken birini 25 ve üzeri. Tecrübeli ve gençleri harmanlıyorum. Kaptanlığı da genelde yaşlı kalecilere ve tecrübeli kalitesi yüksek stoperlere veriyorum. Kaleci tercihlerime gelecek olursak; birisini yani ilk 11'de düşündüğüm kalecinin 25 yaş ve üzeri olmasını tercih ediyorum yedek kalecinin ise nispeten daha yaşlı ve yetenek bakımından düşük olmasına dikkat ederek transfer ediyorum. Taktiklere gelecek olursak defans geride kal ortasaha pozisyonunu koru hücum oyuncuları sadece hücum yap. Paslı oyun, alan savunması, ofsayt taktiği uygula yapıyorum. En önemli olan nokta rakibe yapılan pres topu ayakta ne kadar tuttuğun ve tempo. Yukarıdan aşağıya 79-59-59'u tercih ediyorum. Rakibe yakın oyna 79, dengeli 59, topa hakim ol 59. Hemen hemen her maç 4 ile 6 gol arası attım bu iki takım ile. Aynı taktikleri Trabzonspor, Galatasaray, Liverpool, Bayern Münih, Atletico Madrid gibi takımlarda da uygulamıştım. Bu taktikten caymıyorum. Bazı maçlarda; özellikle Galatasaray ile oynadığım bu taktik ile şampiyonlar liginde iken arka arkaya 4 maçı 1-0 kazanmıştım. Zorlandım ama maç kaybetmedim nitekim kupayı da aldım. Şampiyonlar liginde Galatasaray değilde Real Madrid veya başka baş üstü takım çalıştırsaydım skorlar bu kadar kısır geçmeyebilirdi. Söylediklerime inanmak istemeyenler bilgisayar üzerinden, oyun profilime galibiyet oranlarıma, galibet sayılarıma ve kupalarıma bakabilirler. 13 hedef 9 kupa 11 şampiyonluk yaşadım. Kullanıcı adım: Schadenfreude4798
      Ayrıca belirtmiş olduğum Lazio ve Tottenham ile yakalamış olduğum istatistikleri görmek isteyenlere screen shot alıp atabilirim sıkıntı yok arkadaşlar.

      Sil
    3. Gelip burada bilmişlik taslamak istemem ama; 2018 Aralık ayında oyuna başladığım tarihten beridir kullandığım favori diziliş 4-4-2 B. Bir diğer adı ile Dört-Dört-İki Elmas. Lazio ile Avrupa Ligini, Tottenham ile Premier League'i kazandım. Lazio ile sezon boyunca yalnızca bir beraberlik aldım; 140 civarı gol atıp 4 gol yedim. Hücum oyuncularımın Defans Ortasaha alanlarındaki verileri düşüktü. Düşük olması 4-4-2 için en ideal zaten. Eğer Defans ve Ortasaha verileri yüksek hücumcular kadronuzda barındıyor iseniz 4-4-2 oynatmayın derim. Kanat forvet olarak oynatıp 4-3-3 A kanatları kullan taktiğini tercih etmenizi öneririm. Tottenham ile de yalnızca 1 beraberlik aldım sezon boyunca. 120 küsür gol atmıştım diye hatırlıyorum yediğim gol sayısı 9 idi. Muhtemelen bu rakamlardan sonra salladığımı düşüneceksiniz; kesinlikle ne hile kullandım ne de sizi aldatıyorum. Kullandığım 4-4-2 B dizilişinde, defansın önündeki ortasaha oyuncusunun defansif özellikleri yüksek olanı oynatırdım. Sağ ve sol ortasaha bölgesinde oynayan ortasaha oyuncularının defans ve hücum güçleri denk ortasahalardan yana kullanırdım. Ortasahanın dengeli olması adına. Örnek veriyorum Arturo Vidal hücum gücü 100, defans gücü 98 ise liberonun önüne yani forvetlerin arkasına koyun derim. Hücum gücü 100 defans gücü 100 olan x oyuncularını sağ ve sol ortasahaya dizin. Defans oyuncularını ise; hücum gücü yüksek olan defans oyuncularını beklerde oynatıyorum eminim siz de öyle yapıyorsunuzdur. Stoperlerden birini 20 ile 25 yaş arası seçiyorum transfer ederken birini 25 ve üzeri. Tecrübeli ve gençleri harmanlıyorum. Kaptanlığı da genelde yaşlı kalecilere ve tecrübeli kalitesi yüksek stoperlere veriyorum. Kaleci tercihlerime gelecek olursak; birisini yani ilk 11'de düşündüğüm kalecinin 25 yaş ve üzeri olmasını tercih ediyorum yedek kalecinin ise nispeten daha yaşlı ve yetenek bakımından düşük olmasına dikkat ederek transfer ediyorum. Taktiklere gelecek olursak defans geride kal ortasaha pozisyonunu koru hücum oyuncuları sadece hücum yap. Paslı oyun, alan savunması, ofsayt taktiği uygula yapıyorum. En önemli olan nokta rakibe yapılan pres topu ayakta ne kadar tuttuğun ve tempo. Yukarıdan aşağıya 79-59-59'u tercih ediyorum. Rakibe yakın oyna 79, dengeli 59, topa hakim ol 59. Hemen hemen her maç 4 ile 6 gol arası attım bu iki takım ile. Aynı taktikleri Trabzonspor, Galatasaray, Liverpool, Bayern Münih, Atletico Madrid gibi takımlarda da uygulamıştım. Bu taktikten caymıyorum. Bazı maçlarda; özellikle Galatasaray ile oynadığım bu taktik ile şampiyonlar liginde iken arka arkaya 4 maçı 1-0 kazanmıştım. Zorlandım ama maç kaybetmedim nitekim kupayı da aldım. Şampiyonlar liginde Galatasaray değilde Real Madrid veya başka baş üstü takım çalıştırsaydım skorlar bu kadar kısır geçmeyebilirdi. Söylediklerime inanmak istemeyenler bilgisayar üzerinden, oyun profilime galibiyet oranlarıma, galibet sayılarıma ve kupalarıma bakabilirler. 13 hedef 9 kupa 11 şampiyonluk yaşadım. Kullanıcı adım: Schadenfreude4798
      Ayrıca belirtmiş olduğum Lazio ve Tottenham ile yakalamış olduğum istatistikleri görmek isteyenlere screen shot alıp atabilirim sıkıntı yok arkadaşlar.

      Sil
    4. Gelip burada bilmişlik taslamak istemem ama; 2018 Aralık ayında oyuna başladığım tarihten beridir kullandığım favori diziliş 4-4-2 B. Bir diğer adı ile Dört-Dört-İki Elmas. Lazio ile Avrupa Ligini, Tottenham ile Premier League'i kazandım. Lazio ile sezon boyunca yalnızca bir beraberlik aldım; 140 civarı gol atıp 4 gol yedim. Hücum oyuncularımın Defans Ortasaha alanlarındaki verileri düşüktü. Düşük olması 4-4-2 için en ideal zaten. Eğer Defans ve Ortasaha verileri yüksek hücumcular kadronuzda barındıyor iseniz 4-4-2 oynatmayın derim. Kanat forvet olarak oynatıp 4-3-3 A kanatları kullan taktiğini tercih etmenizi öneririm. Tottenham ile de yalnızca 1 beraberlik aldım sezon boyunca. 120 küsür gol atmıştım diye hatırlıyorum yediğim gol sayısı 9 idi. Muhtemelen bu rakamlardan sonra salladığımı düşüneceksiniz; kesinlikle ne hile kullandım ne de sizi aldatıyorum. Kullandığım 4-4-2 B dizilişinde, defansın önündeki ortasaha oyuncusunun defansif özellikleri yüksek olanı oynatırdım. Sağ ve sol ortasaha bölgesinde oynayan ortasaha oyuncularının defans ve hücum güçleri denk ortasahalardan yana kullanırdım. Ortasahanın dengeli olması adına. Örnek veriyorum Arturo Vidal hücum gücü 100, defans gücü 98 ise liberonun önüne yani forvetlerin arkasına koyun derim. Hücum gücü 100 defans gücü 100 olan x oyuncularını sağ ve sol ortasahaya dizin. Defans oyuncularını ise; hücum gücü yüksek olan defans oyuncularını beklerde oynatıyorum eminim siz de öyle yapıyorsunuzdur. Stoperlerden birini 20 ile 25 yaş arası seçiyorum transfer ederken birini 25 ve üzeri. Tecrübeli ve gençleri harmanlıyorum. Kaptanlığı da genelde yaşlı kalecilere ve tecrübeli kalitesi yüksek stoperlere veriyorum. Kaleci tercihlerime gelecek olursak; birisini yani ilk 11'de düşündüğüm kalecinin 25 yaş ve üzeri olmasını tercih ediyorum yedek kalecinin ise nispeten daha yaşlı ve yetenek bakımından düşük olmasına dikkat ederek transfer ediyorum. Taktiklere gelecek olursak defans geride kal ortasaha pozisyonunu koru hücum oyuncuları sadece hücum yap. Paslı oyun, alan savunması, ofsayt taktiği uygula yapıyorum. En önemli olan nokta rakibe yapılan pres topu ayakta ne kadar tuttuğun ve tempo. Yukarıdan aşağıya 79-59-59'u tercih ediyorum. Rakibe yakın oyna 79, dengeli 59, topa hakim ol 59. Hemen hemen her maç 4 ile 6 gol arası attım bu iki takım ile. Aynı taktikleri Trabzonspor, Galatasaray, Liverpool, Bayern Münih, Atletico Madrid gibi takımlarda da uygulamıştım. Bu taktikten caymıyorum. Bazı maçlarda; özellikle Galatasaray ile oynadığım bu taktik ile şampiyonlar liginde iken arka arkaya 4 maçı 1-0 kazanmıştım. Zorlandım ama maç kaybetmedim nitekim kupayı da aldım. Şampiyonlar liginde Galatasaray değilde Real Madrid veya başka baş üstü takım çalıştırsaydım skorlar bu kadar kısır geçmeyebilirdi. Söylediklerime inanmak istemeyenler bilgisayar üzerinden, oyun profilime galibiyet oranlarıma, galibet sayılarıma ve kupalarıma bakabilirler. 13 hedef 9 kupa 11 şampiyonluk yaşadım. Kullanıcı adım: Schadenfreude4798
      Ayrıca belirtmiş olduğum Lazio ve Tottenham ile yakalamış olduğum istatistikleri görmek isteyenlere screen shot alıp atabilirim sıkıntı yok arkadaşlar. (Arkadaşlar az önce baktım totelde 470 galibiyet 46 beraberlik 43 mağlubiyet almışım)

      Sil
    5. Hocam degisik taktiler de verirmisin anti taktik transfer taktigi vb bide yorum 1 sene önce yazılmis oyun hep güncel degisen seyler olabilir

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. aslında yazıyor 433 taktikleri ile oynayın...

      Sil
    2. Sizce her zaman 5311 kontra ile çık
      ak doğrumu

      Sil
    3. 3 4 3 e karşı 4 4 2 b pas oyunu daha fazla iş yapmaz mı

      Sil
    4. 6-3-1 karşı taktik acil

      Sil
  3. Zayıf takımların güçlülere karşı 4-4-2 oynaması sıkıntı olur mu? Ben hep 4-5-1 oynuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zayıf güçlü farketmez buradaki karşı taktikleri kullan...
      Zayıfsan yüzdeleri çok yüksek yapma güçlülere karşı misal 60 60 60 olabilir

      Sil
  4. 451 kontra ya karşı detayları verir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 433 kanatları kullan. Yazıda tüm karşı taktikler yazıyor. Lütfen OKUYUN!

      Sil
  5. Arkadaşlar kadrom iyi lige göre denk veya düşük takımlara karşı sayılar nasıl olmalı 79-72-75 şuan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 79-79-79 yap yenilmezlik rekoru yüksek düşük felan farketmez her türlü takimi yenersin

      Sil
  6. 3-3-4 kontra ya karşı taktik verir misin?
    Ofsayt tuzağı da açık rakibin ve alan savunması. Takımım güçlü.

    YanıtlaSil
  7. 3322taktige karşı taktik eksik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 433 a yada b farketmez. Yıkarda yazıyor...

      Sil
  8. Adam hepsini yukarıya yazmış okumaya üşeniyor sunuz burdan doyursun ya 😂😂😂 teşekkürler 4.3.3 te everton ile arsınılı rahat geçtim

    YanıtlaSil
  9. 3 4 3 taktiği ile kanatları kullan veya paslı oyun yapıyorum yanlış mı. Yani o mu daha iyi 4 3 3 mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zayıf takımsa 343 veya 433 fark etmez güçlü takımsa 433 oynuyorum. Kanatları kullan oynamak ikisinde de daha mantıklı...

      Sil
    2. Usta kim ne derse desin pek sakatim cezalım olmazsa değiştirmem galibiyet oranım 78 çoğundan yüksek 4 3 3 b-paslı oyun+hücum sadece hücum ortasaha+hücumu destekle defans kal geride en iyi taktiktir kim ne oynarsa oynasın
      Fazla düşünüp taktik aramayın bunu uygulayın

      Sil
  10. 4-4-2B kanatları kullanana karşı taktik ne olmalı?

    YanıtlaSil
  11. 3322 oynuyorsa nasıl daha iyi olur sence. 442b topa sahip olma ve paslaşma ideal olabilir mi

    YanıtlaSil
  12. 3 4 3 ile hangi taktikle oynayalım? Kanatları kullan mı olacak

    YanıtlaSil
  13. ‘’5-3-2 kaleyi görünce vur ‘’oymuyor karsı takım ve benden %15-20 daha güçlü defans hattı 85-96 arası.4-3-3 oynayacak 3 forvetim yok.Hücümcularım 97-83-66.Nasıl bir taktik izlemeliyim? 4-5-1 kaleyi görünce vur işlermi deplasmanda oynuyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalabalık forvet daha iyi olur 3 tane yoksa 2 tane ile çık

      Sil
  14. 442 Kontra atak a karşı hangi taktikle oynamalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taktik dizilişin neyse ona göre oyna...442 ise pas 433ise kanatlar 451 yada 4231 ise kaleyi görünce vur...

      Sil
    2. Sizce ben 4-4-2 oynayıpta kgv veya kanatlaru kullan oynayan birisine karşı , kendi taktik ve dizilişimle mi oynamalıyım ? Yoksa 4-4-2 ctsi olan 4-5-1 veya 4-2-3-1 kgv ile mi çıkmalıyım kararsız kaldım??

      Sil
    3. Sizce ben 442 oynayan birisine karşı 443 kanatları kullan mı çıkim yoksa ctsi olan 451 veya 4231 kgv ile mi maça çıkim

      Sil
  15. 442 kontra atak a karşı hangi taktikle oynamalıyım ?

    YanıtlaSil
  16. Ligte Chealsea ve ben Tottenham orta saham ondan iyi defansım ondan iyi forvetlerim kötü kaleci denk.
    4.3.3 A oynuyo ben 4.4.2 A yaptım pas oyunu yaptım peki
    Alan markajı mı Adam adama mı yapmalıyım

    YanıtlaSil
  17. Kontra atak ve uzun top taktiği hep ilgi çekici olmuştur ve takımın form moral, sakatlık, kart cezalısı durumlarına göre sürekli dizilim değiştiriyorum 3-2-5 uzun topla 6-0 yendiğim de oldu. 5-3-2 kontra oynayıp 2-0 yendiğim de oldu. Sorular şunlar : Uzun top taktiği defansif bir taktiğe uyarlanabilir mi? Kontra atakta baskı ve stil daima düşük mü olmalı? Bunları da halledebilirsem defansif taktiklerin adamı olacağım gibi. Güçsüz takımlar yoruma gelsin birkaç tüyo verebilirim. Ortalama 11,2m değerli takımla ortalama 23m takımı 2-0 yendim. 4,3m takımla 11mlik takıma berabere kalıp 4 şut attırdım yalnızca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4-4-2 taktiki pasli taktikle oynuyor rakib kodrosu deyeri benim kadro deyerimda 30 milyon cok ben onunla hangi taktikle hangi faizlerle oynasam iyi olur

      Sil
    2. Rakib 4-4-2 pasli taktikle oynuyor. Bende kadro deyerinde cok fazla usun ben hangi taktikle oynayim?

      Sil
  18. Oyun stilleri taktikler gibi birbirini ct liyor mu ? Mesela kgv pas oyunundan üstün mü? Öyle birşey varsa yazar mısın?

    YanıtlaSil
  19. O sadece oyun stilleri ile alakalı değil. Mesela rakip benden güçlü ve pas oynuyor. Bende karşı hamle olarak kontra atak uyguluyorum ama sadece stil değiştirip bırakmıyorum. Baskı azaltıp oyunu geride karşılıyorum ki kontra atak yapabileyim. Başka bir örnek olarak bendem güçsüz bi takım kgv yapmış bende paslı oyun yapıyorum ve baskıyı önde tutup yüksek hızda paslaşma yapıyorum. Yani sadece stille alakası yok bence. Tatktiğin tümü birbirleriyle bağlantılı. Gidipte kontra atak stili yapıpta ayrıntılı taktikleri ofansif, tam saha baskı, tek pas yaparsan elbetteki o stilden bi yarar alamazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baskıda geriye düşersen rakip oyunu elinde tutar. Bu yüzden geride karşıla değil bence dengeli tutmak lazım en az o da. Deneyerek yaptığım kadarıyla en mantıklısı bu.

      Sil
  20. 443b ye karsi taktik nasil olmali


    YanıtlaSil
  21. 443b ye karsi taktik nasil olmali


    YanıtlaSil
  22. 433 b ye karsi taktik nasil olmali birde oyun sitillerini yazarmsiiniz ofansifmi defansifmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 433b ye karşı 442a kanat çık kardeşim gerideysen dengeli yap(58-59 civarları hepsi) , öndeysen ofansif yap (60-79 arası). Alan markajı, ofsayt yok. Her pozisyon yerli yerinde

      Sil
  23. 3322 taktigine karsi nasil bir taktik kullanmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 541b kgv defansif. Orta saha defansa yardım et. Baskı ve tempo dengeli stil biraz defansif

      Sil
  24. Kadro değeri bizden yuksey takımlara karşı nasıl taktik olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakip takım senden güçlüyse defansif oyna. Güçlüden ne kastettiğin de önemli ama mesela ortalama oyuncu değeri benim iki katım olmayan takıma ben güçlü demem dengeli oynarım. Eğer 2 katına ulaşmışsa o civarlardaysa 532 kontra çakarım. Daha da güçlüyse 541a kontra ya da 541b kgv çakarım. Adam ortalama 3 katıma ulaşmışsa 631 kontra yapar stili de 10 yapar baskıyla tempoyu da yüksek tutar geriye yatarım. Ayrıca bu son yazdığım taktik antrenman kampına karşı da uygulanır.

      Sil
    2. KGV nin ne olduğunu bana aciklarmisiniz?
      (Şimdi içlerinden cahil diyorlardir bana( ´◡‿ゝ◡`)

      Sil
  25. Eyw yararlı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  26. Valla bugün ilk maçım yani bakacapım 451 kgv 443 ve 442 ye vermişsiniz acaba diğerlerinde ne yapacağız onları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 451 taktiğinde orta saha kalabalıktır dostum. Sen orta sahayı adama sal git uzun top oyna sana tavsiyem böyle durumlarda. 523,424 falan orta sahayı da defansa yardım et yap tempo yüksek tut baskı dengeli stil de biraz defansif 30 falan. Bırak adam orta saha kalabalık oynasın. Senin taktik orta sahayı es geçerek topu forvetle buluşturmak olacak.

      Sil
  27. Yukarıda olmayan karşı taktik sorularınız cevaplanacaktır. Bir A4 kağıdı kadar bilgiyi okuma zahmetine girmiyor. Yukarıda yazan karşı taktiği bana soruyor...

    YanıtlaSil
  28. 4-4-2 b pasli agresif futbol taktigine 4-51 i nasil oynatmak lazim? Pasli? Kontra atak? Yada Kaleyi gorunce vur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 442bye 433a kanatları kullan çık kardeşim. sayıları da dengeli tut sonra gel bana teşekkür et. Güçlüysen daha yüksek sayılar olabilir

      Sil
    2. Yukarıda da 4-5-1 oyna yazılmış kimin ne dediği belli değil

      Sil
  29. Pas oyunu oynayan takıma hangi oyunla karşılık verilmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizilişe bağlı. pas oyunu genelde b dizilişlerine uygun bir şey. B dizilişlerin de karşı taktiği genelde A dizilişler. A dizilişler de kanatları kullan olur genelde.

      Sil
  30. Adam adama veya alan markajı seçimlerimizi neye göre yapmalıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3lü defans oynuyorsan adam markajı+ ofsayt. Onun dışında alan markaj ve ofsayt yok. Çok denedim en mantıklısı bu, o konu için

      Sil
  31. Orta saha forveti destekle forvet ileride kal gibi taktikleri neye göre ayarlamamız gerekiyor? Güçlü bir kadro var %89 ofansif oynuyorum orta sahayı forveti destekle yaparsam geride çok açık vermiş olur muyum? Orta sahadaki adamladım skorer forveti destekle yapmasamda içimde kalıyor :) tam manasıyla ne anlama geldiğini ve ne zaman kullanacağınızı söyleyen biri olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ofansif taktikler için orta saha forveti destekle yapılabilir. Ama en mantıklısı bunu 433 diziliminde kullanmak. Tecrübeyle sabit. Başka ofansif dizilişte orta saha forveti desteklerse defansif orta saha açığı çıkıyor kontra, uzun top ve kaleyi görünce vur a karşı zayıf kalır defans

      Sil
  32. 4-2-4 oynamak güçlü bir takım için mantıklı olurmu yoksa yine de aşırı ofansif bi taktik mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 424a ve b aslen defansif taktiktir ve uzun topa uygundur. Orta sahayı boş bırakıp olan 2 orta saha da defansı destekle yapılır geneli budur. Defansif olarak kullanmayıp sadece kadro ona uyduğu için kullanıyorsan stili yüksek tutarsın 69-79 gibi ben oynadım oldu bir ara

      Sil
  33. 5 2 3 Oyniycam taktik verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasik 523 a/b baskı dengeli, stil defansif, tempo tek top pas. Orta saha defansı destekle yap

      Sil
  34. öncelikle teşekkürler taktiklerini payylşatıgın için tek bir soru takıldı aklıma bazı taktiklerde a veya b demişssin neye göre karar vermemiz gerekiyor a veya b olduguna ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A dizilişleri genelde kanat oyunu, b dizilişleri de genelde paslı oyuna uygundur. Oyunculara göre seçebilirsin. Mesela 2 ofansif forvetin var sadece. Git onları kanatlara koy a dizilişte kanat atak oyna. Ama 3 veya daha fazla ofansif orta saha var git b diz paslı oyna.

      Sil
    2. Bahadir reis insta falan var mı?

      Sil
  35. 3 3 4 e karşı taktik önerisi alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  36. peki 334 karşı ne olcak solermısınız acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantık olarak düşünün. 334 uzun topa uygundur. Uzun top da orta sahayı boş bırakarak defanstan topu forvete atma taktiğidir. Demek ki ofsayt açık yapmamız gerek. Onun dışında çok ofansif oynarsak defans uzun topa karşı açık verebilir. 442ler denenebilir. Duyduğum kadarıyla 334a'ya 442a, 334b'ye 442b iş görüyormuş. 50-79-79 gibi sayılar da.

      Sil
    2. 334 çok saçma bir dizilim. Ben bot harici kullanan görmedim. Kendim 325 bile kullandım ama 334 görmedim. 442 kullan 334a ya 442a, 334bye 442b. Ofansif oyna, kale kabak gibi açıkta zaten. Çok güçlü değilsen baskıyı dengeli tut da 4 forvetin pozisyon şansı artmasın

      Sil
  37. Selam 4-5-1 oynuyorsanız şunu 4-3-3 b ya da a oynuyorsanız şunu 4-4-2 b oynuyorsanız şunu demişsiniz ama 3-4-3 falan oynuyorsak stili falan ne yapacağız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 defanslı dizilişte adam markajı+ofsayt açık yap. 343a da 343b de ofansif diziliştir. Güçlüysen bu dizilişte baskı dengeli, stil tempo ofansif yapabilirsin. Onun dışında 3322,352 hem dengeli hem ofansif oynanabilir. Taktik olarak en uygunuysa 343a'da kanat atak, 343b'de paslı oyun. Tercih olaraksa 2 ofansif orta sahan varsa 343a tercih et kanatlara koy ofansif orta sahaları. 3 ofansif orta sahan varsa 343b yap, tek defansif olanı defansa yakın oynat bu kadar. Pozisyonlara gelince her poziyon kendi yerinde oynasın çünkü orta saha forveti destekle gibi bir şey yaparsan 3 defans çok açık verir. 352,3322 de taktik olarak paslı oyuna uygundur.

      Sil
    2. 343a kanat oyunu, ofansif dizilim. 343b paslı oyun, ofansif dizilim. Adam markajı+ofsayt var. Üstünsen deneyebilirsin. Üstün değilsen bence deneme bile. 352 ve 3322 3lü defans 5li orta saha dengeli bir diziliştir bunlar da paslı oyun.

      Sil
  38. sa rakibim 4-2-3-1 ile sahaya çıkıyor ben hangi taktikle sahaya çıkmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  39. Büyük takım yönetirken kadro kalitesi benden düşük takımlara karşı rakibin dizilişine bakmak istemezsem en uygun diziliş hangisi olur?

    YanıtlaSil
  40. 4-2-3-1 kaleyi görünce vur taktiğine karşı ne oynamalıyız takımım rakibe karşı 1-2 tık üstün

    YanıtlaSil
  41. Abi ben watford'um rakip M.City benden 400 milyon daha guclu ve benden daha guclu oyunculari var 4 5 1 oynuyorum normalde ama cizgi taktikleri nasil olmali ve bide baski tempo stil nasil olmali

    YanıtlaSil
  42. 4-2-3-1 taktigine karsilik ne yapilmali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güçlüysen 433, zayıfsan 4231/451 kgv

      Sil
  43. 5-2-3A kontra atak, alan savunması,tuzak hayıra karşı taktik beyler

    YanıtlaSil
  44. Bizim ligte bütün takımlar eşit genelde 433a olarak cikiyorlar benim için en uygunu ne olur

    YanıtlaSil
  45. abi çook sağol sayende manchester utd ile kümede kalabildim cansın

    YanıtlaSil
  46. Abi 442b kaleyi görünce vura karşı ne yapmalıyım, depteyim ve takımı benimkinden çok az daha iyi cevaplarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  47. Abi 442b kaleyi görünce vura karşı ne yapmalıyım,depteyim ve takımı benimkinden azıcık daha iyi cevaplarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben oyuna dün başladım. Gelecek maç için rakip takıma ajan gönderdim ve çok agresif oynayacağını öğrendim. Benimkiler normal agresiflikte ve hakemin sanırım sinir katsayısı(?) da turuncu. Bu durumda ne yapmam gerekir kendi agresifliğimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riskli oynama stili:
      Kırmızı hakeme normal
      Turuncu hakeme agresif
      Sarı hakeme agresif
      Mavi hakeme çok agresif
      Yeşil çok agresif yapıştır.

      Sil
  49. Merhaba 433A ya karşı 442B denemiştim bir kaç kez yani sizin dediğinizin tam tersi ve başarılı da olmuştum sizce ne yapmalıyım hem de bayağı bir üstünlük kurarak yanlış mı yapmışım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru yapmışsın 433a ya karşı 442 a veya b kullanabilirsin iki taktikte işine görür

      Sil
  50. Güçlü takımın forveti nasıl olmalı ben bekleri ileri sürüp forvetlerede orta sahayı destekle diyorum orta sahada orta saha ise pozisyonu koru sitil 4-3-3 B

    YanıtlaSil
  51. Mesela adamların gerçekte sağ yada sol tarfta oynaması oyunda etkili mi yoksa gerçekte sağ bek olan adam solda oynasa da aynı şey mi oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ sol ayrımı bu oyunda yok (iyi ki yok) sağ bek sol bek, sağ kanat sol kanat, sağ forvet sol forvet ayrımı yok. Kanada yakın belirlediğin her oyuncu sağda da solda da aynı performansla oynar.

      Sil
  52. 4-4-2 b ya karşı dediğin gibi 4-5-1 çıktım herşeyi üste yazan gibi yaptım Tottenham a karşı Atletico Madrid ile oynuyordum 4-1 bitti çok sağol mükemmel taktikler

    YanıtlaSil
  53. 4-4-2 A paslı oyun - adam markaji- nasıl oynayabilirm

    YanıtlaSil
  54. kgv ne demek ben onu anlayamadım

    YanıtlaSil
  55. kgv ne demek ben onu anlayamadım

    YanıtlaSil
  56. Arkadaşlar çok derin ve güçlü bir kadrom var oyunu arkadaşlarla oynuyoruz ve 1. Sıradayım önümdeki maç çok önemli. 2 güçlü forveti var çocuğun muhtemelen 4-4-2 veya 4-3-3 oynayacak karşı taktik olarak ne yapmalıyım not: kadrom gerçekten çok iyi acil yardım pls

    YanıtlaSil
  57. Hocam bulunduğum lige kıyasla çok güçlü kadro kurdum. Yine de maksimum taktik değerleri 70-70-80 mi olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha düşük oynarım,maksimum bence bu olmalı. Bence bu oyunun en kritik olayı bu...

      Sil
  58. Benım yorumlarım onaylanmıyor sanırım yardımcı olun arkadaslar ligin 1.si ile oynicam ben 2.yim sadece forvetlerim ve yedek oyuncularım onunkinden iyi harici denk takımız 442 b kanatları kullan oynuyor karşı taktik olarak ne yapmalıyım stilleri dengeleri felan da yazarasnız sevinirim

    YanıtlaSil
  59. 4-2-4 B nasıl bi taktik yapıyım burdan söylerseniz sevinirim takımım liverpool takimima griezman ve mappa yi de aldım yanıtlarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  60. Dostum verdiğin yeni taktikleri denedim ve bir kez daha karşı taktik olayının pek iş görmediğini, önemli olanın o anki maçı iyi analiz edip iki kadro arasındaki farkı saha ve kamp bonuslarıyla birlikte form moral durumuyla birlikte değerlendirenin birkaç adım ötede başladığını anladım.
    *Güçsüzken 451 ya da 4231 defansif, sayılar düşük 30-40 arası sırf baskı dengeli. Orta saha da defansa yardım et dedin mi buyur sana oyun kilitlemesi. "Madem güçsüzüm o zaman sana da şans tanımam" taktiği.
    *Dengeliysen 442ler. Her şey dengeli herkes yerinde.
    *Üstünsen de 433 yüksek sayılar.
    Bunlar harici 451 ve 4231 bazen baskı ve stil arttırılıp ofansif ve orta sayılarla dengeli de oynanabilir kritik maçlarda. 442ler sadece stil arttırılarak ofansif de oynanabilir.
    Bunlar dışındaki dizilişler lükse giriyor bence. Takımınızın o günkü maçını iyi analiz edin bu taktikleri kullanın arkanıza yaslanın bence. A ve b dizilişlerinin stillerini ayırman doğru olmuş ama katılıyorum. Menejer ismim Bahadır.K isteyen profilime bakabilir cidden boş konuşmuyorum. Lige 15. haftadan katılıp en kötü takımı alıp full dolu olan ligde geri kalan maçlarda yenilmeyip ligin liderlik kaderini değiştirmişliğim var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum yorumların çok değerli katkı bulunduğun için teşekkür ederim. Güzel fikirleri onaylayıp yeni güncellemeler de kullanıyorum...

      Sil
  61. Bu sayısal değerlerin bir hesabı var mı üstad . Yada gelişmiş güncel hesaplar nasıl oluyor. Kontra falan çıkarken mesela pas yüzde hesabı falan oyncunun hangi özelliği baz alınarak hesaplanıyor. Kısacası maç motoru nasıl analiz yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikrim yok bencede bu oyunun en kritik olayı yüzdeler, yüzdeleri abartmamak gerektiğini düşünüyorum. Özellikle biligsayarla zayıf takımlara karşı oynarken yüzdeleri değiştirip ideal yüzdeyi bulmaya çalış. Ben %70 i geçirmiyorum en az da %30 yaparım...

      Sil
  62. Yukarıda yer verilen 4-5-1 ve 4-2-3-1 taktikleri için sayı değerleri 59-70 mi olmalı yine. Rakip 4-4-2 ve güçlü dersek!

    YanıtlaSil
  63. YAZIDAKİLER YANLIŞ ARKADAŞLAR 1 SEZON BOYUNCA DENEDİM ATLETİCO MADRİDLE LİGİ 6. BİTİRDİM LİGDEKİ EN İYİ KADRO BENDEYDİ ÜSTELİK. bunun dediklerini kritik 4-5 maçta yaptım hepsinde kaybettim. kendi bildiğim gibi 4-3-3 kk yapsaydım çakar geçerdim kesin. anti taktik falan hikaye. takımınız 100 milyonluk, rakibiniz 300 milyonluksa anti taktik çıkın. eğer aranızdaki fark 100 milyondan azsa anti taktik falan dinlemeyin kendi bildiğinizi yapın.

    TAKIMIN TAKTİĞİNİ SÜREKLİ DEĞİŞTİRİRSENİZ TAKIMIN PERFORMANSI ÇOK DÜŞER. tıpkı gerçek hayattaki gibi, düşünsenize fatih terim her maç farklı diziliş ve taktikle oynatsa takım o taktiklere alışamazdı, daha kötü olurdu. bu da aynı hesap. hep aynı taktikle oynarsanız takımınız o taktikle çok daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir şey yok arkadaşlar sakın inanmayın. Buyurun size kanıt:
      Eğer öyle bir şey olsaydı savaşlarda son dk dönekliği yapanlar sürekli kazanmaz sürekli kaybederdi.. Şunu anlamak lazım bu bir oyun. Gerçekle bağdaştırmamak lazım bu kadar.

      Sil
  64. 800 M Kadro Değerim Var İngiltere Liginde Oynuyorum 100 Den Aşşağı Adamım Yok Öneriniz Varmı

    YanıtlaSil
  65. Full dünya yıldızından oluşan kadrom var.105-110 arasi.Fakat en basit takımlara bile 2 gol atıyorlar.Tavsiye edebileceğiniz taktik?

    YanıtlaSil
  66. 5 3 1 1 kaleyi görünce vura karşı ne oynamayı tavsiye edersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güçlüysen 433 zayıf denk isen 451

      Sil
  67. Tamam da 433bye 442a kullan demişsin. Kardeşim bana karşı 433b çıkacak adam zaten benden güçlüdür demektir. Ben de 442a koyup hepsini 59 yapsam bile hele deplasmanda çok ezilirim. 7000+ maç deneyimim var diyorsun tamam benim tabi ki daha sen kadar yok da. Adam benden güçlüyse (güçlü kriterim kadro olarak 2 katı olması) gider 451le geriye yaslanırım. İsterse 433oynasın. Sen vermişsin ya karşı taktik 451e 433 oyna diye. 451 koyuyorum karşıma iki katım üç katım geliyor 2 golü zor atıyor evinde bile. Genelde berabere kalıyorum. Bazen yeniyorum. 10 maç böyleyse 8'inde de istatistikte bayağı baskın oynuyorum? Bu karşı taktik bilgileri bence çok ezbere kaçıyor. Mesela her 433b oynayan paslı oynamıyor ki, buna karşı 442a demişsin adam da kanat oynuyorsa ve güçlüyse karşı taktik elinde patlar iki katın şut atar adam.
    Menejer ismim: Bahadır. K

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 451 ve 4231 güçlü takımlara karşı iyi taktik bende kullanıyorum yukarıda yazdım zaten...

      Sil
    2. Yanlış anladın, yani demek istediğim özetle şu: diyelim ki ben güçlüyüm 433 çıkacağım, rakip de bunun defansif karşı taktiği olan 451 kullanıyor. E 451in ofansif taktiği de 433? Kim kime karşı taktik atıp istatistiği ele geçiyor burada ben onu anlamadım? 451e karşı güçlüyseniz 433 kullanın yazmışsın. Ben kötü takımken 451 kullanıyorum karşısı 433le bir şey yapamıyor pek dedim yorumda. Yani 451 mi 433ü yeniyor, yoksa 433 mü 451i yeniyor biri aydınlatsın

      Sil
  68. Arkadaşlar adam her birinize cevap yetiştiremeyebilir. Kaç ay öncenin sorusu var. Bence acil taktik sorularınızı osm taktikleri forumuna sorun daha hızlı cevap alabilirsiniz. Ben kendi çapımda taktik bilgimle her birinize cevap verebilirdim ama adamın konusunu çalmak gibi olmasın diye hepinize yazmıyorum :D

    YanıtlaSil
  69. 4 3 3A paslı oyun oynuyor sahadaki oyuncularının hepsi yıldız oyuncu benimde 4 5 tanesi yıldız değil taktik ne olmalı diziliş ne olmalı deplasman

    YanıtlaSil
  70. Reis mücadeleyi ne yapcaz ondan bahsetmemişsin

    YanıtlaSil
  71. Güzel bilgi paylaşımı olmuş. Oyuna yeni başlayan veya kendini geliştirmek isteyenlere faydalı olur. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  72. 433 b de ofsayt evt mi yapıyım hayır mı yapıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyor yazıda alan savunması ise yap adam adama ise yapma

      Sil
  73. Helal olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim al sana benim oynadığım taktiği verim 1200 maç tecrübem var ve bunun galibiyet oranı 1130 43 beraberlik 27 mağlubiyet dizilişn 4-3-3B olacak oyun stilin paslaşarak olacak oyuncularforvet sade hücum orta saha pozisyonu koru defans bekler ileri olacak baskı şekli ofansif yap tam saha baskı ve topa hakim ol bu taktiği kullan şampiyon olursun her türlü benim bu taktikle sadece bir takımımla yenilmemezlik serim 45 maç dene

      Sil
  74. 5-4-1 a ya karşı taktik nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güçlüysen 433 zayıf denk ise 451/4231

      Sil
  75. lütfen yukarıda yazan taktiği sormayın... Yorumlarda güzel taktikler var onlarıda okumanızı öneririm... Katkıda bulunan osm oyuncularına teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ufacık bir soru: 451e karşı taktik olarak 433 oynayın iyiyseniz demişsin. 433lere karşı da 451 oynayın demişsin. Kim kimi karşı taktik olarak avlayacak ben anlamadım. 451in karşı taktiği 433 ama 433ün karşı taktiği 451. Kafam karışmadı değil??

      Sil
  76. Rakip 4-4-2A agrasif oynuyo takımim biraz güçlü ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
  77. Artık taktikler tutmuyo ya

    YanıtlaSil
  78. Rakip benden güçlü ve 433b ka atlaeı kullan yapmış ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  79. 3-2-5 karşı taktik nedir

    YanıtlaSil
  80. hocam benim kadro güç 90-92 ortalama. rakibimin 96 falan.
    pas oyunu 433 a ofsayt tuzak yok adam markajı, agresif.
    ben 442 b oynucam ama sizce orta saham forveti desteklesin mi ve tempoyu 80 baskıyı 85 ve stili 79 yapmak nasıl sizce lütfen bir gün icinde cevaplar mısınız teşekkürler ig:chillandraverecords

    YanıtlaSil
  81. bugun sampiyonluk macim var rakiple dengiz o lider ben 2. rakip 433a oynuyor agresif pas oyunu ofsat tuzağı yok taktikleriyle oynuyor nasil kazanirım deplasmandayim

    YanıtlaSil
  82. valla efsane kardeşim fenasın teşekkürler

    YanıtlaSil
  83. Selamün aleyküm nickini verirmisin arkadaş olarak eklemek istiyorum nickim pitika_10 selametle kal

    YanıtlaSil
  84. 4231 ile oynayan rakibe hangi diziliş ve taktik yapmam uygun olur benden 1 tık daha güçlü ?

    YanıtlaSil
  85. Selamın aleyküm origami taktikler ve bilgiler için çok sağol 4 ye 4 yaptım bugün kafama takılan bişey va. Onu sormak istedim bilgi analisti gönderip karşı takımın kadrosunu dizilişini görüyoruz ya adam taktiği değiştirirse biz araştırmayı yaptıktan sonra yapılan değişikliği görebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  86. 433b pas diyorsun ama takip ofsayt açarsa paslı oyunumuzu keser. Hatta 343lere, 352lere mesela ofsayt açılmış taktiklere bence paslı oyun çöp olur. 433byi de kanat mı önerirsin bu durumlarda? Ya da aynı şekilde adam 433a ofsaytlı kullanıyor, göz göre göre 5311 kontra mı çıkalım? Şu ofsayt ve markaj konusu hâlâ çözülebilmiş değil tam olarak.

    YanıtlaSil
  87. Bu gibi oyunlara aşina birisi olarak, en son başlayan da olsam kısa sürede adapte olurum. Size aklıma gelenlerden bir demet yapayım. Evvela futbolcunun genci yaşlısı işe yarayanı yaramazı fark etmez, her futbolcu değerinin ortalama 2.5 katına satılabilir. Bu demek oluyor ki 1m olan adamdan 25a satıp +1.5, 30m olandan 75m e satıp +45m kazanabilirsiniz. Yani fiyatı en çok olan adamlarınızı başlarda elden çıkarmanız lazım. Kötü olanları evvela elden çıkarırsanız kadro sayınız azalır, liginizde online işin kurdu oyuncu varsa da ortalardan yukarı zor çıkarsınız. Transfer listesinde satış fiyatından ziyade kaç katına satılıyor onu gözlemleyin. Satıştaki adamın üzerine tıklayın gerçek fiyatı gözükür. Normal değeri 5 olan 12.5 a satıştaysa ve alırsanız büyük hata yaparsınız. Online oyuncuların koydukları adam da var, oyunun otomatik koyduğu adamlarda. Yapmanız gereken kaşifle sadece +85 deyin, Süresi dolunca paranız veya jetonunuz yoksa bırakın kaşif tamamlandı yazsın, basmadan bekleyin, en az 45 coins bu iş için kenarda bulunsun. 30m civarı para birikince açın. Şansınız varsa iki adam alırsınız. Yoksa 1 tane de iyi. Alacağınız adam muhtemelen 2 katına satacaksınız. Alır almaz maksimum fiyattan listeye koyun, yeni kaşif ayarlayın. Jetonlar bitene kadar bunu yapın. 90 ve 100 ler kadronuzun temelini oluşturmaya başladığında yedek kadroları satışa başlayın. Bu kısımda şuna çok dikkat edin. Maç günü kadroda olan adamınız transfer listesindeyse ve siz oyuna girene kadar satılırsa ayvayı yersiniz. Oyuna eksik başlar zayıf bir rakibinize de yenilebilirsiniz. Oyuna girip giremeyeceğiniz belli değil ise maç saatine son 8 saat kala 11 oluşturun. İlk 11 de transfer listesinde olan adam varsa, listeden çıkarın yedek veya maç kadrosunda olmayan koyun. Oyunun en temel kısmı budur. Kadro oluşana kadar rakip takımın gücüne göre hareket edin. Taşlar yerine oturunca alayına 4.3.3 b idealdir.

    Yukarıda yazılanların özeti; kadro değerinizi liginizdeki sıralamaya göre ilk 3'e getirin. Bundan sonrası taktik beceriniz.

    Antrenman sahası hariç diğerlerine yüklenmeyin. Stadyum kapasitesi full olsa dahi gidenle size fayda sağlayacağı gelen arasında atla deve farkı yok.

    Maç esnası yorumcunun dediklerine dikkat edin. İyi olanla olmayanı size söylüyor. Korner kullananın iyi olmadığı vs.

    Oyuna para harcmayacaklardansanız, Jetonları gereksiz harcamayın, mümkünse sadece kaşif ile alınacak adamlar için biriksinler. Bir topluluğa dahil değilseniz girin, başarı ödüllerinden bazılarını alabilirsiniz.

    Ligde bulunan sizi en çok zorlayan adamın maçlarına günlük sonuçlar kısmından bakın, genelde hangi dizilişlerle çıkmış. Hergün analiste jeton kaptırmayın. Maç günü analist görevlendirirsiniz kel alaka bir taktik görürseniz ve o taktiğe göre çıkarsanız benim gibi kurtların avı olursunuz. Misal normalde 4.3.3b ile oynarsın. Derbiden önce bir maç oynandı ve biter bitmez taktiğini değiştirip 3.2.3.2 yaptın (yarın en güçlü rakibinle maçın var) adam analist gönderdi ve 3.2.3.2 gördü kafası karışacak normal taktiğinin dışına çıkacak ya da 4.3.3 le karşına çıkacak. Ama sen maç başlamadan hemen önce 4.3.3b yaptın ve karşısına öyle çıktın. (2. analist gönderme şansı yok) Karşına 3.2.3.2 e göre çıktı ama sen 4.3.3b'sin. 4.3.3b ni bilse karşına 4.4.2 ile filan çıkar başına bela olur belki.

    Transfer listesine adam koymak için maksimum uyarısı verirse maksimum fiyattan listede olmayan en ucuzları tranfer edin. Onları bile satınca 1.5 2 katı kazanın en azından.

    Reklam izleyerek bekleme süresini kısaltan işlere pek girmeyin. Ana sayfada 2-3 jeton alacağınız hakkı 1 jeton kullanarak feda etmiş olursunuz.

    şu taktiklerdeki 3 yüzdeli rakamla oynamak işi hepsi 70 70 80 herkes birşey der. Bunu şöyle düşünün. Kalabalıkta kimseye değmeden ilerlemek veya arabanla dar bir yerden geçeceğini veya geçemeyeceğini bilmek. Takımının gücünü rakibin gücüne göre analiz et. Buna göre oyna o ayarlarla. Bu kısım seni daraltıyorsa ve sıkıldıysan 70 70 70 le devam et hep. En baba takım olursan 80 80 80, fazla mağlubiyet alıyorsan 60 60 60. Yani 60 80 arası hareket et.

    YanıtlaSil
  88. Kendimden örnek, türkiye 2. ligi hedefi 15 olan balıkesirsporu aldım. (Genelde hedefi en düşük olanları tercih ederim) Takım değeri 19m filandı. Bugün 3. maçlar oynanacak. Kasadaki para ile bir adam alsam 70m ile ligde kadro değeri en fazla takım benim. Ligdeki en büyük rakibim sağolsun kaşif ile aldığım adamı 2.5 katına listeye koydum, gitmiş o almış. Bu hata ona pahalıya patlar dedikleri bu olsa gerek.

    Oyundaki adım xemrah, herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  89. admin 442b pas oyunu oynayan rakiple oynicam bugün karşı taktik 451 yazmışsın ama bende sadece 433 oynayabilecek kadro çıkıyo ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  90. 4-2-4 e karşı 4-4-2 b bol gollu galibiyet dedin aramda 400m fark olan adamdan 3-1 yenildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşı taktik olayı tırt. Boşvermek lazım. En iyi taktik takımına ve o günkü maçına en uygun taktiktir. Karşı taktiğe istediğin kadar kafa yor. Her hafta gizli güncellemeler ve gizli değişimlerle taktiklerin diğer taktiklere etkisi değişiyor maalesef. Adam bu yazıyı yazarken mesela 424 e 442b paslı oynayıp averaj kasmıştır ama yazıdan bu yana etkisi karı gibi dönüp azalmış olabilir.

      Sil
  91. 4-2-4 e karşı 4-4-2 b bol gollu galibiyet dedin aramda 400m fark olan adamdan 3-1 yenildim :D

    YanıtlaSil
  92. 442 b de sayılar ne olmalı 60 60 60 suan

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  95. Kardeşim adam 442 a kanatları kullan oynuyor bende 3 defans var nasıl yenerim

    YanıtlaSil
  96. 4231 e karşı nasıl oynamalıyım yukarda yazmıyor

    YanıtlaSil
  97. 4-3-3B kanat oyununa hangi taktikle çıkmalıyım. Takım gücüm 128 rakibin 119

    YanıtlaSil
  98. E yaziyo yukarda iste hala ne soruyon

    YanıtlaSil
  99. Takımım ligin en iyi 3 takımı arasında (kadro olarak) yüzdeleri nasıl ayarlıyayım?

    YanıtlaSil
  100. Konunun güncellenmesi gerekiyor bence :)

    YanıtlaSil
  101. Thank you for sharing such a well written article. 퀸알바

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TYT ve AYT İÇİN MATEMATİK KİTABI ÖNERİLERİ

TYT ve AYT İÇİN MATEMATİK KİTAP ÖNERİLERİ Üniversiteye hazırlanan tüm öğrencilere kolaylıklar diliyorum. Üniversiteye hazırlanırken öğrencilerin yaptığı en büyük hatalarından biri seviyelerine uygun yayın çözmemeleridir. Bazı öğrenciler seviyelerinin çok üstünde kitaplar çözmeye çalışmaktadır. Bazı öğrencilerde seviyelerine göre çok kolay yayınlar ile vakit geçirmektedir. Çözmeniz gereken kitapları kolay,orta ve zor olmak üzere üç kategoriye ayırdım.  Başlangıç seviye matematik kitapları; Antrenmanlarla matematik serisi Yayın denizi aktif matematik Birey A serisi Okyanus starter matematik Doktrin sıfırdan sonsuza Güray küçük 30 günde matematik Kolay seviye matematik kitapları; Okyanus 40 seansta matematik Kafadengi matematik Şenol hoca alıştırmalarla Aparatif matematik Karekök matematik sıfır Birey A Kolay seviye kitapları mümkünse 11. sınıfta çözüp 12. sınıfta orta seviye kitaplar çözülmelidir. Kolay kategorideki kitapları seviyenize göre bir

TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BAŞVURU DİLEKÇE ÖRNEĞİ

T.C. ........... VALİLİĞİ TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA ........ BAŞVURU SAHİBİNİN: Adı soyadı:  Tc kimlik no:  Telefonu:  İkamet adresi:  Elektronik postası:  ŞİKAYET EDİLEN KURUM FİRMA: Ünvanı:  Adresi:  Mersis no:  KEP adresi: (varsa) Telefonu:  ŞİKAYET BİLGİLERİ: Konusu:  Markası:  İmei no:  Satın alma Tarihi:  Şikayetin parasal değeri:  ŞİKAYETİN ÖZETİ:  BAŞVURU SAHİBİNİN TALEBİ: Tarih ve imza EKLER:(Varsa) Ek1:  Ek2: Ek3:  Ek4:  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- LÜTFEN DİKKAT; Şikayeti ve söz konusu şikayet ile ilgili yazışma,telefon,kargo,teknik servis bilgilerini ayrıntılı yazınız. Satıcı ile problem yaşayacağınızı düşündüğünüz an satıcı ile ilgili her türlü iletişim ve diyalog vs belgelendirmeye çalışın. Dilekçenizin iyi yazılması oldukça önemlidir. Tüketici kanunun sizi koruduğunu unutm