T.C.
........... VALİLİĞİ
TÜKETİCİ HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA
........
BAŞVURU
SAHİBİNİN:
Adı soyadı:
Tc kimlik no:
Telefonu:
İkamet adresi:
Elektronik
postası:
ŞİKAYET
EDİLEN KURUM FİRMA:
Ünvanı:
Adresi:
Mersis no:
KEP adresi: (varsa)
Telefonu:
ŞİKAYET
BİLGİLERİ:
Konusu:
Markası:
İmei
no:
Satın alma
Tarihi:
Şikayetin
parasal değeri:
ŞİKAYETİN
ÖZETİ:
BAŞVURU
SAHİBİNİN TALEBİ:
Tarih ve imza
EKLER:(Varsa)
Ek1:
Ek2:
Ek3:
Ek4:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LÜTFEN DİKKAT;
Şikayeti ve söz konusu şikayet ile ilgili yazışma,telefon,kargo,teknik servis bilgilerini ayrıntılı yazınız. Satıcı ile problem yaşayacağınızı düşündüğünüz an satıcı ile ilgili her türlü iletişim ve diyalog vs belgelendirmeye çalışın. Dilekçenizin iyi yazılması oldukça önemlidir. Tüketici kanunun sizi koruduğunu unutmayın. Örneğin ürün bozuk geldi veya bozuldu bundan sonraki kargo,telefon trafiğini mutlaka bir kenara not edin. Süreler oldukça önemlidir. Size iyi bir dilekçe yazacak bir avukat ile iletişime geçmenizi öneririm.
Başvuru sahibinin talebinde; Tüketici kanununda yazan taleplerden sadece biri yazılacak örneğin ayıplı malın değiştirilmesi veya para iadesini istiyorum gibi. Eğer bu talebim olmazsa buda olur gibi bir seçeneğiniz yok.
Yorumlar
Yorum Gönder